czwartek, 16 sierpnia 2012

Nowy blog specjalnie dla moich lal...

Znudził mi się bloog.pl. Zresztą wolę zostawić tamten blog na figurki.

Tu będe pokazywać ubranka, akcesoria i inne rzeczy dla lalek oraz same lalki w całej okazałości. Narazie moja kolekcja nie jest duża i w najbliższym czasie raczej się nie powiększy. Liczy zaledwie 24 lale w tym 2 porcelanki. Wkrótce dwa klony z kolekcji pójdą do pewnej dziewczynki.

Mam nadzieję, ze spodoba wam sie blog. Narazie próbuję ogarnąć bloggera, więc proszę o wyrozumiałość.

3 komentarze:

  1. Dajesz, dajesz, 24 lalki to jest co pokazywać *hyhy* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy niecierpliwie na zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, nie powiedziałabym, że 24 lalki to mała kolekcja. Moja jest sporo mniejsza, choć gromadzę ja już od kilku lat.
    Czekam więc na lalki :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń